11 Ocak 2013

FATMA VE ZEHRA'DAN MESAJ VAR...

Canım arkadaşım Fatma'nın, çok sevdiği kardeşi Zehra için yaptırdığı kına anı defteri.
Zehra ve Fatma'dan gelen mesajlar ;

Fatma; Arkadasimin ellerine saglikkk cok guzel olduuu;))kardesime verecegim günü sabirsizlikla bekliyorumm;)boncuk gözlü melegimide öpüyorumm.kucak dolusu sevgiler canm arkadasimaa;)
Fatma arici

Zehra; Emeğinize sağlik gerçekden çok güzel olmuş.Beni çok mutlu ettiniz söyleyecek bir şey bulamıyorum herşey için teşekkürler.Allahim sizide hep mutlu edenlerden eyleysin çok şahane bir şey bu denilecek hic bir şey yok yüreğinize emeğinizi sağlık:) ablam benim sana diçek bişey bulamıyorum seninle gelince görüşeceğiz sizi seviyorum...
zehra arslan

Güle güle iyi günlerde, sağlıkla kullan Zehracım :)

1 yorum:

  1. Gamzecim gôrüyosun yorumu;)zehrama güzel süpriz oldu;)dayanamdim gönderim linki;)zehrosum sen bir alemsin evt glnce insallah görüsecegiz canimmm;))

    YanıtlaSil